cherish every moment we lived
be thankful of what we had and achieved

Monday, November 30, 2009

setelah berminggu-minggu

assalamualaikum.hye there. Im back again.hehe.sorry lama tak update story.cam biskut plak.sekejap ada sekejap tiada.rasanya belum terlambat nak ucapkan SALAM AIDILADHA.sempat lagi ni kan.sebelum maghrib blh wish lagi.blh bertakbir bertahmid lagi.

kisah aku.agak bz kebelakangan ini.mggu lepas pada 23 dan 24 november, aku terbang ke Kota Kinabalu.ada seminar mikrograviti kali kedua di UMS.semua ini bukan kemahuanku.aku bidan terjun.sepatutnya prof aku yang presnt but then dia ke mekah menunaikan haji.nak tak nak akula yg kena present.so outcome?alhamdulillah.semua berjalan lancar walaupun presentation aku taklah sehebat mana.masih dapat control stage fright(betul ke eje nie).ni sume gara2 aktiviti presentation research progress yang diadakan di tempat aku blajar.dan tak lupa, pertolongan dari senior aku,kak hasmy.aku berbangga dgn diri aku.still proud of myself.tapi masih byk lagi ruang yg perlu diperbaiki lagi.

malamnya spt biasa ada dinner.persembahan mmg best.tarian yg sebelum ni aku tak penah tgk.tarian daling2.tarian nona manis...(sebenarnya nama nya pjg, tp besela tak ingat)..ada unsur2 integrasi tarian nona masin portugis dan sepanyol.ni sume ada kaitan dgn sejarah dahulu kala.tak perlu la aku nk cite sbb aku sndr pun tak igt.just dgr dari mulut org je.pastu msti ada tarian sumazau.adala jemput para audiens untuk menari bersama.nasib baik tak jemput aku.hehe.

aku di KK tak sempat berjalan.jadual padat.huhu.sedih.nak beli kuih cincin dan amplang pun tak sempat.nasib baik la ada org sudi nak post kan.thanx terrence.=).aku berjanji akan kembali ke sabah.amacam kakis?kita ke sabah ba tahun depan?

-tammat suda-
sorry guys.no picsla.teda kamera.haha

1 comment:

Shahira said...

ala bha.
rugi kau teda kamera.
hahaha.
terima kasih ya kerna meminjamkan kamera kau.