cherish every moment we lived
be thankful of what we had and achieved

Wednesday, September 14, 2011

what if....kalau....

bestnya kalau dapat suami cmtu....
seronoknya la ada anak yang comel, kiut - miut yg rasa nk cubit..
mak aihh, kete dia..alangkah indahnya kalau aku dapat kete tu, masyuk tu.taklah kuar keje pkl 8 pg smpi opis 10 pg.geram tak??sabor je la (ok out of topic).
bestnya kalau ada  ni
bestnya kalau...

saya jamin, soalan2 cmni slalu bermain dalam fikiran anda.membanding2kan diri anda dengan rakan2 yg lain.bg yang belum kawen, rs best je tgk member2 dh ke arah tu sedangkan anda belum lagi.
kita mmg takkan puas dgn hidup kita kan.dh dapat, nk yang lain plak.
camne nk atasi perkara cmni.saya penah terbaca dalam majalah, caranya kita bandingkan hidup kita dgn org yg lebih susah.itu je cara bg kita sedar, seharusnya bersyukur dengan apa yang ada.ALLAH adalah sebaik2 perancang.sila kuatkan hati dan semangat k.semoga saya juga bertemu jodoh macam kawan2 yang lain.Amin.

2 comments:

KePOchi LaTTe said...

biasa la tu shiela...huhu aku yang x bekerja ni jeles tahap gaban pada rakan2 yg dah keje..huhu kena motivasi diri banyak2 biar x down...

Kami Si Kaki Ronggeng said...

NICE ENTRY SHIELA...SOMETIMES WE NEED THIS IN LIFE..AS A REMINDER FOR THINGS HAPPEN

ANISNORMY