cherish every moment we lived
be thankful of what we had and achieved

Friday, September 25, 2009

Suatu permulaan....

Assalamualaikum...
Alhamdulillah...akhirnya hasratku yang tertunda begitu lama, tertunai jua akhirnya.Senang je rupanya nak create blog nie. Ingatkan payah benor.Haha.
Keinginan untuk berblog (wujud ke perkataan nie, maaf ek DBP..perosak bahasa btul) sudah lama timbul since aku suka meluah perasaan yang terpendam, kertas la yang menjadi mangsa.Lega betul rasanya.So disebabkan sekarang kempen 'Go Green',nak save kertas, blog menjadi pilihan.Bukan bermaksud ingin menjual kisah hidup aku atau menjadikan aku popular(hmm..jadi popular? blh jgk) tapi sekadar ingin berkongsi kisah, masalah, pendapat etc.
Okla, tak mau membebel panjang, dengan lafaz yang mulia, Bismillahirrahmanirrahim, saya merasmikan blog saya ini.
Sekian, terima kasih.

1 comment:

Shahira said...

akhirnya!
amin...
hahaha!