cherish every moment we lived
be thankful of what we had and achieved

Wednesday, October 28, 2009

30 things to do before I hit 30....Part One

ok ema, this are my answers to your question. Gosh, its very hard to identify what are 30 things that I wanna do before 30...agaknya aku ni kurang imaginasi or impian...so aku wat part by part la ek..selebihnya aku bagi next time..hehe

1. Nak main ice-skating.sebelum anda terkena osteoporosis (sbb dlm iklan radio cakap wanita blh terkena osteoporosis apabila memasuki umur 30.huhu.dah lama mengidam nak main ice-skating ni, cuma geng takde nak diajak.so, amacam?ada bran tak nak main?hehe.

2. Disebabkan aku nie masih belajar, so aku teringin nak abis cepat2 study aku ni.doakan aku semoga tabah menghabiskan pengajian aku nie.

3. Nak cari kerja.tapi tak sure nak keje apa nie.huhu.still konpius.

4. Teringin nak jadi usahawan blog cam Yamie. Asik membeli dari blogshop orang je.hehe.I always dream to own a business.maybe nak jual muslimah clothes.hehe.

5. Lagi, saya teringin memandu dengan sangat laju di litar lumba, bukan di jalanan yek adik2.Saya dapat merasakan tekanan akan hilang jika dapat memandu dengan lajunya.kalo dapat bawak kete F1 lagi syok.memang teringin sangat.

6. Nak pi main semua permainan yang ada kat amusement@theme park.yela, takkanla umur 30 lebih, still nak main semua benda alah tu kan.so, before 30, msti nak main wat kali terakhir.so yamie, aku boleh teman ko naik roller coaster.hehe

7. Nak pi melancong selagi boleh.selagi ada duit.mak aku kata, pergila jenjalan sebelum terikat dengan komitmen.lagipun, duit boleh dicari.I like!!!

8. Nak pi umrah.

9. Nak beli rumah.sebagai aset.

10. Nak beli kereta idaman.setakat ni yang berkenan di mata ialah Latio Sport Nissan warna putih dan Honda City design baru.entah bile blh beli nie.huhu

11. Of coursela, nak kawen sebelum 30.tapi sebelum tu kena cari bakal suami la dulu.haha

12. Setelah kawen, mesti impikan cahaya mata. so before 30, aku nak sepasang anak.after 30 lain cite.hehe

13. Nak tgk match MU kat Old Trafford.saat2 yang kuidamkan selama ini.

14. Nak sambung belajar.jika diizinkan.

15. Nak main roller-blade.teringat zaman kanak2 dulu.hehe

-tammat suda-

4 comments:

SIKAKITULIS said...

shiela xde la susah sgtkn. part 1 pn dh 15. need more 15..aku pn pk skit2..sbb aku bygkn aku ada 30 talian hayat je n ape yg aku nk buat dgn 30 talian hayat tu ehehehe

YaMie said...

aku usahawan blog? hahaha aku dh bankrup la hehehe ko bleh ke bw F1? yang auto ek hehehe aiyak city baru ke bleh la kite race skali ngan anis hehehe

shiela-suka-suki said...

hehe..blhla..kete F1 tu elektronik..takde main gear la...tu yg aku tau...hehe..tggu 4 tahun lagi kot baru nampak bayang kete aku tu kot..haha

Unknown said...

aku sokong ko shiela...utk semua jawapan yang ko beri..haha...ema...xsempat la nk jawap soalan ko ni.......