cherish every moment we lived
be thankful of what we had and achieved

Friday, May 21, 2010

akhirnya!!!!

yezza..akhirnya aku berjaya membaiki segala kesilapan yang aku buat.hehe.mcm buat experiment pula rasanya.
alamak...time passed by so fast..even without we realized it.its already 3rd week of may.Ya ALLAH, cepatnya masa berlalu.terasa baru semalam menyambut hari pekerja.hikhik.mcm la aku ni pekerja kan.ok, berbalik pada cerita asal.semalam sesi muhasabah diri.apa yang aku buat sepanjang 3 minggu yang berlalu.terasa aku banyak membuang masa.sedih.sedih dengan diri sendiri.sesungguhnya hari ini lebih teruk dari semalam.depressed mode.dengan experiment yang tak menjadi.tesis still tergendala.begitu juga dengan manuskrip.made my day even worst.hmmm....
kadang-kadang aku terasa iri hati dengan sahabat2 yang ada peluang untuk menikmati hidup mereka.hujung minggu terisi dengan menonton wayang gambar, berlibur bersama-sama teman.aku?kalau keluar teringat dengan sisa kerja yang bertimbun.tambah pula kesuntukan kewangan.perlu untuk tidak susahkan kedua ibu bapa aku.tapi aku bersyukur dengan apa yang aku ada.Alhamdulillah.sekurangnya aku lebih bernasib baik daripada mereka yang tidak punya apa-apa.cuba untuk tidak merungut.live life to the fullest!!!!

No comments: