cherish every moment we lived
be thankful of what we had and achieved

Sunday, June 6, 2010

pencapaian terbaru!!!!

yes!!!akhirnya saya berjaya keluar dari 'kotak' yang saya bina selama ini.akhirnya, saya berjaya minum susu putih@fresh milk.hehe, berjaya minum susu putih pun dikira hebat ke?umumnya saya bukanlah seorang peminat minum susu putih.amat benci susu putih.terasa nak muntah je kan minum susu putih tu.saya hanya akan minum susu yang ada perasa and choc milk is my favourite since i were a little girl.saya pun tak tau sejak bile saya alergik dengan susu putih.sedangkan dulu masa kecil around 4 years old, minum susu nespray.saya anak nespray k.bukan dumex.hahaha.haa, mesti nak tau kan susu pe saya minum.tak nak tau saya nk bagitau jugak.saya tak ingatla nama penuh susu tersebut, tapi apa yg saya tahu, it's from marigold, low lactosa.kandungan 'low lactosa' ini la yang menyebabkan susu itu tak seperti susu sangat.rasa tak seperti susu biasa yg ada di pasaran,adeyh.apa saya explain ni.sesuai untuk orang yang alergik bau susu cam saya ni.hehe.so bila saya minum susu ni, tak terasa nk muntah pun.rasa cm ada campuran coklat plak.hmm,mainan perasaan saya agaknya.mana mungkin putih bertukar menjadi cokelat.haha.rasa susu ni sgt best.saya pilih jenama ni pun sbb kawan saya yg suggest.so saya beli...thennn..=)))...saya tergerak hati nak minum susu ni pun pasal duk tengok iklan anlene, pasal osteoporosis, reput tulang.ambil langkah berjaga2.hehe.dari situ, saya amik inisiatif minum susu putih walaupun kdg2 saya minum juga susu cokelat.well, prevention is better than cure.


ok..inila dia kotak susu.kandungan laktosa rendah.

No comments: