cherish every moment we lived
be thankful of what we had and achieved

Saturday, June 26, 2010

waka-waka eh eh...

salam piala dunia semua.yeah, piala dunia kembali lagi.kejohanan 4 tahun sekali.amat dinanti2kan oleh semua peminat bola sepak di serata dunia.kali ini, afrika selatan menjadi tuan rumah.edisi ke berapa saya pun tak tahu.hehe.soalan, kamu semua layan tak piala dunia ni @ bola sepak?saya?mestila layan.tapi setakat update team mana kalah dan menang je la.then buat perhitungan siapa yg bakal mara ke pusingan yg seterusnya.then discuss dengan kwn2 lelaki.bagi komen.kutuk team diorg(hehe..ini yang paling best skali).menonton siaran langsung itu bergantung kepada team apa yg lawan.kenapa saya ambil pusing pasal bola ni?padahal saya seorang perempuan.rata-rata kwn2 saya tidak berapa suka atau tidak suka langsung bola ni.ntahla ek.saya start involve dengan dunia bola pada tahun 1998.masa tu memang saya taula siapa pemain yang famous untuk setiap pasukan.giler ahh.saya memang suka bola sepak walaupun tak berapa faham sangat rules and regulation.hehe.pastu marah player bila tak jaringkan gol even peluang betul2 depan mata.hehe.tak sepatutnya cmtukan.at least player dh cuba sedaya upaya yang mungkin.bagi saya yg tak tau langsung bermain bola ni, baik tutup mulut dan tengok sahaja.

team favourite saya?kalau dulu, saya merupakan peminat setia brazil.tapi sekarang beralih arah ke portugal.kenapa pilih portugal?terus terang saya cakap sebab Cristiano Ronaldo.he is my favorite player.sebabnya dia tinggi dan gagah perkasa.haha.adeyh.rosak2.boleh plak cmtu.perempuan.bukan tengok sangat cara team main.lebih kepada player hensem atau tidak.hehe.hey, tapi at least kiteorg hayati jugak game walaupun semata2 nak tgk jejaka idaman kalbu k.

                             Gambar 1: CR sedang warm up menjelang match dengan Brazil.

okla, kepada sesiapa yg tidak minat bola, boleh pupuk dr sekarang.tak susah pun nk paham.bila bola masuk jaring, jerit je golllllllllllllllllllll!!!!!hahahah.

P/S: saya suka tengok iklan piala dunia.menarik!!!

No comments: