cherish every moment we lived
be thankful of what we had and achieved

Sunday, June 6, 2010

killing me softly.....

sape penah dengar lagu di atas???sila angkat kening anda!!!ala2 ziana zain gitu..haha.yang aku nk bebel kat sini bukan la pasal lagu tersebut tapi tajuk lagu tersebut ada kena mengena dengan aku skrg ni..huhu...these particular question has killing me softly deep down in my soul..chewwahhh..for example:

" Kawan-kawan awak semua dah kawen, along bila lagi?"
"Carila seorang boyfriend.takkan takde doktor yang tersangkut kot?"
"Betul ke takde bf?memilih sangat kot kamu ni?"
adeyh.soalan2 cmnila malas nak jawab.bikin hati gua panas jek kan kadang2.bagi aku senang jek.Jodoh tak sampai lagi.ALLAH ada plan yang terbaik untuk aku.sebab tu tak sampai seru lagi.
think POSITIVE.be POSITIVE.
 
 

2 comments:

YaMie said...

abaikan je shila, anggap je org2 yg tny tu nk bermesra2 ngan ko hehe

a.m.n.i.n.a said...

it shows that they care =)