cherish every moment we lived
be thankful of what we had and achieved

Sunday, June 13, 2010

weekenders

salam sume..just quick review about my weekend.
1) owhh..sekarang tgh layan baca novel 'Where rainbow end' karya Cecilia Ahern. junior di lab yang perkenalkan.sesiapa yang mengenali saya, umum mengetahui saya bukanlah hantu novel BI.sebab baca sket jek dh boring.huhu.tapi bila saya baca buku ini, wow!!! lain daripada yang lain.memang best.cara dia bercerita memang superb.memang tak boring le wa cakap sama lu.hihi.recommended book k.carila kat mph.ada satu lagi tajuk lain tapi cerita sama ( saya rasala ), Love, Rosie.
                                                  inila bukunya..grab it fast while stock last.haha

2) semalam merajinkan diri ke lab.buat gel agarose electrophoresis.hasilnya, hmm, tersalah estimate gel daaa.abis jatuh longkang product.kene buat lagik senin ni.chaiyok!!!

3)semalam, utk pertama kalinya, naik komuter koc pink.wow..selamat rasanya dari gangguan pandangan mata liar.huhu.siap ada guard lagik.bagus2.ini yang wanita mahukan.keselamatan.tapi yang tak bestnya, ada jugak orang yang tak tau  nak baca signboard kat koc.dh terang2 tulis untuk wanita selamanya, lagi mau masuk.apadaaa..bikin gua panas je kan.ada guard yang akan menghalau kaum adam jika mereka masuk.masukla kalau taktau malu...bertindak mengikut arahan.

4)semalam jugak, keboringan yang melampau.rasa kosong dan sunyi.so after pulun di lab, merayau jap kat MidValley.jalan tak tentu hala.huhu.masuk mph jap.tgk2 buku.baca2 buku.then adala terbaca buku ni.lupa plak tajuknya.sempat menilik tajuk2 yang ada.pastu terbaca 10 perkara yang menunjukkan seseorang itu wajib berkahwin.salah satunya merasa kesunyian yang amat sangat walaupun dikelilingi ramai orang.apakah???saya termasuk ke?hehe.gatal.

5)rasanya jgn berjalan di shopping mall ketika anda sedang keboringan dan kesedihan.kerana akhirnya anda akan grab sesuatu yang tidak dirancang.aisehman...hehe

6)owh tak sabarnye harini.bakal berjumpa dengan Mr B.cant hardly wait though.=))).

4 comments:

YaMie said...

"10 perkara yang menunjukkan seseorang itu wajib berkahwin.salah satunya merasa kesunyian yang amat sangat walaupun dikelilingi ramai orang" hahaha aku boleh gelak je sorang2

a.m.n.i.n.a said...

Yamie tu mmg dah wajib kawen =p

Unknown said...

yamie oh yamie...

yang last sekali tu apa ye?? mr b????

shiela-suka-suki said...

yamie:alahai ko ni.memang dh ilang skru dh aku rasa,ko kene berpindah ke cherating immmediately ni.
anis:mr B tu, Bradley Cooper, my new BF maa,haha