cherish every moment we lived
be thankful of what we had and achieved

Tuesday, October 26, 2010

be grateful

Nukilan ini khas untuk diriku,
seringkali aku mengharapkan lebih daripada apa yang aku ada
jelas sekali aku tidak bersyukur dengan nikmatNYA
seringkali aku lupa akan kasih sayang orang di sekeliling aku
kenapa harus ditagih kasih dari orang yang tak sudi mencurah kasih
jelas sekali aku tidak bersyukur dengan kasih sayang dan rahmatNYA
Hargailah apa yang ada di depan mata kita sebelum ia menghilang.
Seringkali lupa menghargai orang dan harta di sekeliling kita
Seringkali mengharapkan lebih, tidak pernah bersyukur dengan apa yang ada
Ucaplah Alhamdulillah
Kerana sesungguhnya ALLAH amat menyukai hambaNYA yang tahu erti bersyukur

2 comments:

Unknown said...

aku pun br sahaja terkena...org xnk tp aku terhegeh2 plak..malunyaaa

shiela-suka-suki said...

hehe..aku slalu jek terkena cmtu..