cherish every moment we lived
be thankful of what we had and achieved

Saturday, December 19, 2009

Harimau malaya, ia tidak pupus...


-hm,aku rasa ni ni bukan gambar team yg main baru2 ni.penjaga gol dia nmpk cm lain je.yg aku kenal ni yg kembar tu je.hehe

-kesian encik belang ni.sudah pupus kat bumi malaysia ni.-

yeah, syabbas bete( bayangkan disebut dalam bahasa urdu..hindustan le tu ). syabas untuk pasukan malaysia atas kejayaan menggondol pingat emas dengan mengalahkan vietnam 1-0. walaupun gol tu bukan hasil dari tendangan kaki pemain malaysia, hasil dari sedekah pemain pihak lawan.haha.walaupun ada yg berkata "eleh,nasib je tu gol".well,goal is goal, rite?asalkan masuk gawang suda.itulah prinsip permainan.aku rasa pemain dh memberikan yang terbaik.serangan demi serangan dilancakan.so they deserved the goal.

aku dengan housemate bersemangat tgk match kelmarin.aku balik agak lewat.balik je tgk depa dah terpacak depan tv.aku pun join skali.tak penah2 aku tgk match team malaysia dengan begitu semangat.selama ni aku bo layan la bola sepak malaysia.dah tau la cmne diorg main.tapi team malaysia pada kali ni, agak lain.maybe ada pemain yg aku suka tgk.haha.perempuan oh perempuan.dari pandangan mata kasar, aku tgk peluang nk dptkan gol tersangatla banyak tapi tiada penyudah yang baik.such a waste.haha.camla ko tu pandai sgt bab bola.hey, jgn pandang perempuan sebelah mata tau.kami pun tau menilai perlawanan cmne.

papepun, sekali lagi syabas dan tahniah.anda berjaya membuktikan anda boleh walaupun bukan pasukan pilihan utk mendptkan pingat emas.pasukan underdog.ternyata semangat harimau malaya masih membara, wujud dalam setiap diri pemain.walaupun dalam alam realiti, harimau malaya mengalami kepupusan yang serius akibat pemburauan haram uyk dptkan daging,yang dikatakan ada khasiat tertentu (penyakit batin.hehe).anda membuktikan sebaliknya.keep up the good work!!!Semoga semangat Harimau Malaya sentiasa bersama anda!!!

No comments: