cherish every moment we lived
be thankful of what we had and achieved

Thursday, July 22, 2010

Wayang Hari Rabu



semalam hari rabu.hari ini hari khamis.lusa hari jumaat.tulat hari sabtu.yahooo!!!weekend menjelma.hahaha.apa aku melalut ni.ok, apa istimewa hari rabu ni?ohhoo, bagi kaki wayang ( untuk wayang berjenama Golden Screen Cinema sahaja.harap  maklum ), hari rabu sangat istimewa kerana harga tiket wayang yang ditawarkan sangatlah berpatutan bagi orang yang tiada pendapatan tetap macam aku.hehe.murah.tengok weekend mau RM12 tu.kerja lab belum start lagik.malas nk ke lab.ada urusan yang perlu disetelkan di midvalley.so apa lagi.wayang seround.kali ni menonton wayang tidak keseorangan kerana ditemani rakan serumah.ohhh, apa cerita yang mau ditonton?dari awal lagi aku dah target nak tengok INCEPTION, lakonan Abg Leo.aku bukanlah peminat setia beliau.serius.memandangkan beliau pernah tersenarai dalam pelakon lelaki terbaik dalam Oscar, so teringin nk tengok lakonan beliau.best ke tak best ke suam2 kuku.selama 2 jam setengah menonton dalam bilik gelap yang sejuk beku dingin tu,apa yang dapat aku katakan filem ini memang SUPERB BEB.gua cakap sama lu.hehe.Lakonan Abg Leo dan yang lain memang hebat.mula2 dah memeningkan kepala otak aku.sape masuk mimpi sape ni?macam2 soalan bermain dlm fikiran.mcm kene guna formula 1H4W jek.haha.memang lain daripada yang lain.membawa kita ke suatu dimensi yang berbeza.malas nk komen banyak2.sila tonton.fully recommended.moral of the film, tak salah nak bermimpi, menikmati alam mimpi, asalkan kita tau yang mana realiti dan fantasi.(haha.takde modal nk tulis pe).

p/s:saya suka eames.boleh menyamar watak orang lain.super duper cool.=))

No comments: