cherish every moment we lived
be thankful of what we had and achieved

Thursday, November 11, 2010

ting-tong-ting

sudikah anda menyempurnakan hidup saya?

when u tell me that you love me

you are the only exception



loneliness is killing me now....
saya sunyi di KL
saya tidak ramai kawan di sini
ada tapi masing-masing sibuk
ada famili,ada hati orang lain yang perlu dijaga
famili pun jauh

perasaan sunyi datang sekali sekala
di kala saya melihat orang lain dengan pasangan masing-masing
di kala itu saya sedih
oh mengapa saya tidak bertemu lagi
acap kali bertemu dengan orang yang salah
saya tidak larat untuk membedah hati dan membetulkan balik seperti sedia kala
tapi tidak mengapa
ALLAH ada rancangan yang paling baik untuk saya
Saya redha dan pada masa yang sama perlu berusaha
Semoga ketemu apa yang saya perlukan

p/s: terima kasih pada Amnina kerana sudi memenuhi hujung minggu saya.Thanks dear.=))


3 comments:

a.m.n.i.n.a said...

Hehe..nnt kite jalan2 lagi ok? ;)

Unknown said...

shiela....jgnla sedey2..kami kan ader....hehe

a.m.n.i.n.a said...

Yes...i love u...u love me...we are happy family :D