cherish every moment we lived
be thankful of what we had and achieved

Saturday, November 20, 2010

new old story

cerita saya.....
minggu lepas, 13 November 2010, aku gagahkan diri dan kaki melangkah ke KLCC.watpe?haa, ada BIOCAREER FAIR la beb.pergi menjenguk peluang pekerjaan yang ada walaupun hati kecil saya berkata 'Boleh ke percaya career fair camni?Ntah2 tak panggil pun interview.'maka hati  besar saya berkata 'Pergila, tidak rugi pun pergi.at least ko dh berusaha.yang lain terserah kepada ALLAH.banyakkan berdoa dan tawakkal'.hasilnya, adala beberapa keping resume telah aku bagi kepada pihak yang berkenaan.so, tunggu aje la panggilan temuduga.harap rezeki saya ada di situ.aminnn...

minggu lepas juga, 14 november 2010, aku menjejakkan kaki di tanah Kuantan.haha.awal betul  balik raya.atas arahan ibunda yang menyuruh aku mengemas rumah disebabkan kesibukan adik aku bekerja siang dan malam mencari rezeki..hehehe..

minggu ini, 17 november 2010 hari lahir ayah aku yang ke 54.selamat hari lahir, semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.hadiah??/haha..anakmu ini tiada fulus untuk menghulur hadiah.maybe next year..insyaALLAH.=))

minggu ini juga, baru aku sedar..ada tesis yang perlu aku siapkan..UWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
GANBATTE SHIELA-SAN!!!!

No comments: