cherish every moment we lived
be thankful of what we had and achieved

Wednesday, December 15, 2010

update cepat

apa yang berlaku dalam hidup saya?
1.  nothing much.sekarang hidup saya hanya berkisar tentang tesis.tidur dan bangun hanya untuk tesis.makan tesis, minum tessi hidup tesis.sampai satu tahap, nk muntah tgk tesis yang agak lambat progressnya.maish tersangkut bahagian keputusan dan perbincangan.pening gue mikirin apa yang nak dibincangkan..aiseh..memerah jisim kelabu dan putih otak..mmg menggunakan sepenuh otak ni.bukan 1% seperti yang kita semua sedia maklum.huhu.harap saya dapat bertahan dan terus bertahan seperti tertegaknya Gunung Tahan..hehe

2.  saya rasa seronok baru2 ini.sebab ada sorg hamba ALLAH bertanya kabar ttg kita, ingin mengetahui perkembangan cerita dan hidup kita.lalu memberi kata2 semangat dan nasihat kepada kita.agar jangan berputus asa.mula2 mmg pahit lama2 akan manis jua.ini kata2 daripada dia.but he's already taken.

3.  tadi marathon wayang dgn partner in crime.rakan lab.cerita narnia.wah, Edmund makin handsome.I like!!!!hehe.Lucy pula sudah membesar.sudah tidak comel spt dulu tapi semakin cantik.pantas sungguh masa berlalu.sorang lagi hero, Caspian,memang tak dinafikan kacak.I like!!! cerita kedua, hantu kak limah balik rumah.uish, tak tau nk cakap pe.memang gelak sampai tahap mengalir air mata.huhu..sape yang tengok, maka tahulah apa maknanya.

oklah.itu aje kot.saya rasa hidup saya sangat bosan skrg.tiada apa2 yang menarik.

2 comments:

a.m.n.i.n.a said...

movie marathon without me? hurmmmm. merajoks!

shiela-suka-suki said...

haiyyaa..nina..jgn le merajuk..aku ygk movie during working hours...nk tgk time weekend jgn harapla aku nk buat marathon..