cherish every moment we lived
be thankful of what we had and achieved

Sunday, April 25, 2010

terjah!!!!

sambung balik.sesi khas ketika dalam kereta.menuju ke felda tersang.sesi wawancara terjah ni dilakukan oleh wartawan terjah kita tak lain tak bukan cik ema.masuk2 kete jek, aku dh kena tanya soalan.soalan apa itu,rahsia.kena diskusi secara tertutup.takleh terbuka.kerana melibatkan individu2 yang amat berbahaya.haha.ema,ko ni mmg seswai btul jadi wartawan hiburan.soklan direct je kan.abis sume rahsia aku masa lampau diketahui korang.aku ingat korang tau.haha.my dirty little secret.hehe.korang tak tanya jadi aku takde la nk cerita.itu style aku.so nak tau rahsia lagi,rajin2 la tanya, sebab aku takkan buka mulut kalau tiada yang bertanya melainkan aku sendiri secara sukarelawati ingin bercerita.ok guys....roger n out.

3 comments:

KePOchi LaTTe said...

huhuhu aku juga mau tau apa rahsia kamooo....nanti aku tany akmoo jawab ya...

KePOchi LaTTe said...
This comment has been removed by the author.
shiela-suka-suki said...

haha.ok.aku tunggu soklan ko.